بیوگرافی لیِم پِین
مشخصـــآت:
نام کامل : لیام جیمز پین
تاریخ تولد: 29 آگوست 1993
محل تولد : ولور همپتون / انگلستآن
مآدر : کــآرن
پدر : جف
خــواهر : نیکولا ، روث
قد : 182 /180 (بین این دوتا ممکنه باشه)
وزن :75
صفحــآت اجتماعی:
توییتر Real_Liam_Payne
اینستگرام Fakeliampayne
بیوگرافی :

لیام سه هفته زودتر از موعود به دنیا آمد به همین دلیل با مشکلاتی مواجه شد. او چهار سال اول زندگی خود را در رفت و آمد در بیمارستان برای انجام تستهای مختلف گذراند که در آن دوران پزشکان متوجه شدند یکی از کلیه های او از کار افتاده است. برای سازش با این مشکل لیام در دوران کودکی خود روزی ۳۲ آمپول میزد. در سال ۲۰۱۲ لیام در تو.یی.تر خود اعلام که متوجه شده کلیه اش باز کار میکند!
لیام از شش سالگی شروع به نشان دادم علاقه و استعداد خود در خواندن کرد، اما چون به دوندگی علاقه بسیاری داشت،بر آن تمرکز کرد. رویای او برای شرکت در المپیک که در ۱۴ سالگی با قبول نشدن در گروه دوندگی مدرسه در رقابتی نزدیک پایان یافت. از آن به بعد او فقط بر روی خوانندگی تمرکز کرده و شروع به تکمیل مهارتهای خود کرد. او هنگامی که پا به مسابقه اکس فاکتور گذاشت در کالج مشغول تحصیل مهندسی موسیقی بود.
لیام در سال ۲۰۰۸ وقتی ۱۴ساله بود در سری پنجم اکس فاکتور انگلستان شرکت کرد و پس از طی دو مرحله اول، در خانه داوران، سایمون کاول فکر کرد او برای مسابقه آماده نیست و از او خواست تا دو سال دیگر باز به مسابقه برگردد. او تصمیم گرفت سال بعد برگردد اما محدودیت سنی جدید وضع شده در مسابقه او را از شرکت تا سن ۱۶ سالگی باز داشت.
در سال ۲۰۱۰ لیام به سری هفتم اکس فاکتور بازگشت و با اجرای آهنگ Cry Me A River موفق به کسب رای مثبت از هر چهار داور شد. لیام در بوت کمپ (اردوگاه تمرینی) Stop Crying Your Heart Out را خواند که همه داوران بجز سامون کاول به آن رای مثبت دادند. سایمون اعتقاد داشت اجرای او یک بعدی بود برای همین لیام با چهار پسر دیگر یعنی نایل هوران،زین مالیک،هری استایلز و لویی تاملینسون هم گروه شد.
دوست دختر لیام، دنیل پیزر، جزو رقصندگان برنامه اکس فاکتور است که در دوران حضور وان دیرکشن در برنامه، در اجراهای زیادی برای انها حضور داشته است. دوستی آنها از سال ۲۰۱۰ تا سپتامبر ۲۰۱۲ ادامه داشت ولی در این ماه بدلیل فشار کاری زیاد و دوری از هم،همچنین تعدادی از طرفدارنماهای لیام که به اذیت دنیل میپرداختند قطع شد. لیام در مصاحبه ای بعد از این اتفاق گفت دنیل اولین عشق زندگیش بوده. در اواخر سال ۲۰۱۲ لیام و دنیل رابطه خود را از سر گرفتند. اما در مه سال 2013 به رابطه خود، بدلیل مشغله زیاد، پایان دادند. اتمام رابطه توسط دنیل تایید شده و او همچنین عنوان کرده که آنها دوستای خوبی باقی خواهند ماند. هم اکنون لیام با یکی از دوستان دوران دبیرستان خود سوفیا اسمیت دوست است.
علایق:
رنگ: بنفش
فیلم : کارتون اسباب بازی ها
غذا : پیتزا

[ امتیاز : ] [ نتیجه : ]

[ ] [ ] [ ] [ بازدید : 608 ]
آخرین مطالب

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]