بیوگرافی نایل هوران
Niall Horan
مشخصـــآت:
نام کامل : نایل جیمز هوران
تاریخ تولد :13 سپتامبر 1993
محل تولد:مولینگارد ایرلند

قد:171
وزن:69
پدر :بابی
مادر :کریس
برادر :گرگ
صفحـــآت اجتماعی :
توییتر : Niallofficial
اینستگرام Niallhoran
بیوگرافی:
نایل جیمز هوارن، متولد ۱۳ سپتامبر ۱۹۹۳، متولد مولینگارد ایرلند است.
او یک برادر بزرگتر از خود به نام گرگ دارد. پدر و مادر او، وقتی نایل پنج ساله بود از هم جدا شدند. نایل تا مدتی با هردو آنها زندگی میکرد تا اینکه تصمیم گرفت در مولینگارد پیش پدرش ساکن شود. مادر او در انگلستان زندگی میکند.
او از ده سالگی نوازندگی گیتار را شروع کرد.

نایل در سال ۲۰۱۰ برای سری هفتم اکس فاکتور انگلستان اقدام کرد و با خواندن آهنگ so sick نظرات منتاقض از داوران گرفت؛ لویی والش با ورود او موافق بود اما شرل کول و داور مهمان، کیتی پری فکر میکردند او به زمان بیشتری برای رشد نیاز دارد. در انتها با رای مثبت لویی،کیتی و سایمون کاول و با رای منفی شرل کول نایل به بوت کمپ (اردوگاه تمرین) وارد شد.
اما در بوت کمپ نایل نتوانست آنطور که باید آهنگ Champagne Supernova را اجرا کند، در نتیجه با پیشنهاد داور مهمان، نیکول شرزینگر نایل به زین مالیک،لیام پین،هری استایلز و لویی تاملینسون پیوست که با یکدیگر گروه وان دیرکشن را تشکیل دادند.

نایل قبل از پیوستن به اکس فاکتور با هالی اسکالی رابطه داشت اما این رابطه به دلیل تمرکز نایل بر روی مسابقه به هم خورد. از آن به بعد نایل به طور رسمی هیچ دوست دختری نداشته، با اینکه علاقه خود به دمی لوواتو رو بیان کرده اما گفته آنها فقط دوستان خوبی هستند. همچنین شایعاتی برسر رابطه او با ایمی گریم وجود دارد.
علایق:
رنگ : سبز
غذا : پیتزا
خواننده :برونو مارس

[ امتیاز : ] [ نتیجه : ]

[ ] [ ] [ ] [ بازدید : 1130 ]
آخرین مطالب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]