بیوگرافی هری اِستایلز
مشخصــآت:
نام : هری ادوارد استایلز
تاریخ تولد : 1 فبریه 1994
محل تولد:چشایر/انگلستان
مادر :آن
پدر :کوکس
قد:180
وزن:70
صفحــآت اجتماعی:
توييتر:harry_styels

اينستاگرام:harrystyles
بیوگرافی :
هری ادوارد استایلز، متولد ۱ فوریه ۱۹۹۴ در هومزچپل در چشایر انگلستان است.
هری یک خواهر بزرگتر به نام جِما دارد. والدین او وقتی ۷ ساله بود از هم جدا شدند و مادر او دوباره ازدواج کرد.

هری از کودکی به خواندن علاقه داشت. در نوجوانی او خواننده گروه اسکیموهای سفید با دوستان خود که شامل دو گیتاریست و یک درامر بودند، بود. آنها در یک مسابقه گروه ها شرکت کرده و برنده شدند، این فرصت علاقه هری به اجرا را برای او روشن کرد.
در سال ۲۰۱۰ هری در اکس فاکتور انگلستان شرکت کرد زیرا نظر افراد حرفه ای را راجع به صدای خود میخواست. او آهنگ Isn't She Lovely را برای اجرای اولیه خود خواند که با بازخورد مثبت سایمون کاول و نیکول شرزینگر همراه بود اما لویی والش در مورد آماده بودن هری برای ادامه مسابقه تردید داشت. در بوت کمپ هری Stop Crying Your Heart Out را خواند که خیلی موفقیت آمیز نبود و به حضور او در وان دیرکشن منتهی شد.

هری در دوران اکس فاکتور با کارولاین فلَک که از داوران مهمان برنامه بود ارتباط داشت. این رابطه که هیچ وقت تایید نشد و همیشه هردوی آنها به عنوان دوستان خوب از هم یاد میکردند، به دلیل اختلاف ۱۵ ساله هری و کارولاین سروصدای زیادی به پا کرد. در ژانویه ۲۰۱۲ این رابطه پایان یافت. در اوایل دسامبر ۲۰۱۲ هری با تیلور سویفت دیده شد. کسی نمیداند دوستی ایندو به چه زمانی باز میگردد چون در مصاحبه های مختلف لویی هری را در رابطه با تیلور دست می انداخت. اما از اوایل دسامبر هری و تیلور بسیار با هم دیده شدند:در باغ وحش،خیابان،مسافرت.هری حتی در تعطیلات اندک خود در سال نو به نیویورک پرواز کرد تا لحظه سال نو با تیلور باشد. این رابطه در هفته دوم ژانویه ۲۰۱۳ به دلایل مختلف از جمله ناراحتی تیلور بابت وقت گذاشتن زیاد هری برای طرفدارانش و دلخوری هری از دوستی تیلور با دوست پسر قبلی اش، پایان یافت. گفته شده بود هری و تیلور به شدت به هم علاقه مند بودند و همین باعث زودرنجی آنها شده بود.
علایق:
رنگ : نارنجی
غدا :پیتزا
فیلم : تایتانیک

[ امتیاز : ] [ نتیجه : ]

[ ] [ ] [ ] [ بازدید : 701 ]
آخرین مطالب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]