بیوگرافی لوییس تاملینسون
مشخصـــآت:
نام:لوییس توماس تاملینسون
تاریخ تولد :24 دسامبر 1991
محل تولد: دانکستر/انگلستان
پدر:تروی
مادر:جوانا
قد:175
وزن:68
صفحات اجتماعی:

توييترlouis_tomlinson

اينستگرامlouis_91
بیوگرافی:

لویی ادوارد تاملینسون متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۹۱ از دانکستر انگلستان است.
وقتی لویی کم سن و سال بود پدر و مادرش از هم جدا شدند و مادرش دوباره ازدواج کرد. لویی نام خانوادگی پدرخوانده خود را استفاده کرد. او ۴ناخواهری کوچکتر به نامهای جورجیا،شارلوت،فِلیسیته،دیزی و فیبی دارد. مادر و ناپدری اش در سال ۲۰۱۱ از هم جدا شدند.

لویی قبل از خوانندگی به بازیگری علاقه مند بود و در چند کلاس بازیگری شرکت کرد. او در سال ۲۰۱۰ با خواندن Hey There Delilah و کسب رای مثبت از هر سه داور وارد سری هفتم اکس فاکتور انگلستان شد. او در بوت کمپ Make You Feel My Love را اجرا کرد که به اندازه کافی خوب نبود و باعث حضور او در وان دیرکشن شد.

لویی در دوران برنامه اکس فاکتور با هانا واکر دوست بود که او را از کلاسهای بازیگری میشناخت. آنها به دلیل تمرکز زیاد لویی بر روی آلبوم اول گروه به رابطه خود پایان دادند. در سال ۲۰۱۱ لویی به طور تصادفی با النور کالدر آشنا شد؛ هری در یکی از قرارهای خود با یکی از دوستانش لویی را برده بود و النور دوست دوست هری بوده. آنها یکی-دو ماه با هم دوست بودند و در نوامبر ۲۰۱۱ رسما وارد یک رابطه شدند. النور دفعات متعددی برای همراهی لویی در تور Up All Nightبه جاهای مختلف سفر کرد.
علایق:
میوه:هویج
ورزش : فوتبال

[ امتیاز : ] [ نتیجه : ]

[ ] [ ] [ ] [ بازدید : 3098 ]
آخرین مطالب

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]